نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

شده مجنون دل زارم

شده مجنون دل زارم 

شده پر خون دلم گله دارم 


دانلود با نوای عبدالرضاهلالی 

فایل صوتی :

پخش و دانلود

فایل تصویری :

پخش و دانلود 


دیگر مطالب مرتبط : این که میزنید مادر منه ،  میخ در که با خون آغشته شد 

شده مجنون دل زارم شده پر خون دل گله دارم

به تو افتد سر و کارم همچو گیسوی تو بی قرارم

بی دلم حاصلم وصل نگاره

بی کران ساحلم دامن یاره

ثارالله ثارالله حسین یل زینب

شب مستی گر خمارم دیده بستی بر این شب تارم

صاحب دل کن شکارم بهر خصم تو چون سگ هارم

چه کنم نزنم گر در کویت

سر زد کفنم بوی سبویت

ثارالله ثارالله حسین یل زینب

تب و تابم سرو نگارم کند آبم غمت که ببارم

تویی ماه شب تارم تویی دینم حسین تویی یارم

یک سحر کن گذر به کوی قلبم

سائلم به نظر اگر که کلبم

ثارالله ثارالله حسین یل زینب 


هلالی سبک قدیمی هلالی شور دانلود هلالی گلچین مراسم هفتگی هلالی سایت هلالی دانلود هلالی قدیمی هلالی تصویری صدای ماندگار

نظرات 1 + ارسال نظر
عهد قلم 21 اسفند 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://ahdeghalam.blog.ir/

سلام عزیزم
گفتی حضرت زهرا..
دلم یه حالی شد.....
انشاالله خودش نظر کند...
یاحق.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد