نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

عکس با کیفیت به مناسبت ماه رمضان

14 قطعه عکس با کیفیت عالی به مناسبت ماه مبارک رمضان

مشاهده و دانلود در ادامه مطلب ..... 


ادامه مطلب ...

نیمه شعبان مبارک


باز در دستان من شور قلم اعجاز کرد

زخم هجران از زبان واژه ها سر باز کرد

 

داغ آن یار سفر کرده همان یوسف ترین

در ردیف غم نوای قلب ما را ساز کرد

 

هجر خورشید وجودش بر شب دل مشکل است

چشم بارانی من این نکته را ابراز کرد

 

بارالها او کجا هست و کجا دارد مکان؟

تا به کی باید که پنهان از همه این راز کرد

 

گر چه داغ غیبت خورشید داغی تازه نیست

باید امشب در شب میلاد او پرواز کرد

 

شام عید است و دلم مشمول لطف کبریا

می پرد مرغ دل من در هوای سامرا

 

ناصر شهریاری

نیمه شعبان مبارک


ای هر غریبه ای همه جا آشنای تو

این بند را مدینه سرودم برای تو

 

این شهر بوی غربت خورشید می دهد

این کوچه هاست منتظر ردّ پای تو

 

رفتم به پشت پنجره های بقیع و بعد

خواندم به اشک چشم زیارت به جای تو

 

گویا هنوز مادر تو درد می کِشد

در بستر است چشم به راه دوای تو

 

وقتی کِشی ز قبر تن آن دو را برون

باشیم کاش ما همه زیر لَوای تو

 

ای شاد از ظهور تو بانوی بی نشان

عَجِّل عَلی ظُهُورکَ یا صاحبَ الزّمان

 

علی اصغر انصاریان

 

برگرفته از وبلاگ شعر شاعر

دانلود مداحی زیباجواد مقدم در شب تاسوعا


دل در بند عشق ساقی دریا دل

ذکر نام زیبات واسه حل مشکل

نقش سربند حسین ، توی میدون جنگ

ذکر طوفانی یا ابوفاضل

 

دریا دریا دریا ، اشک من میباره

دنیا دنیا دنیا ، غم رو دل میذاره

صحرا صحرا صحرا ، دل شده آواره 


دانلود با حجم 3 مگا بایت

دانلود


بی تابیم ... ما همه بی تابیم ....