نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

دانلود کربلا شبای بارونی


کربلا شبای بارونی منم و دل خونی نگو حرم 

کربلا می دونی دل تنگم تا نزنی سنگم نگو حرم


نگو حرم که دل دیوونه بی قراره 

نگو حرم بارون اشکام داره می باره


نگو حرم خسته شدم از این چشم انتظاری

نگو حرم صاحب حرم دیگه دوسم نداری


آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم

هیچ کس به دادت نمیرسه دلم  دلم دلم


صبوری کن نشو خسته دلم  دلم دلم

 دلم بی سامونه کجاست صاحب خونه 



می میرم پا علم ارباب ، برای غم ارباب خدا بخواد

می میرم زیر پای آقا ، یا توی کربلا خدا بخواد 



دانلود این شعربا نوای دلنشین محمود استاد باقر 


پخش و دانلود



وب سایت هیئت جنت العباس علیه السلام

دیگر عناوین این صفحه : مداحی استاد باقر ، دانلود نوحه استاد باقر ، دانلود مداحی ، دانلود شور ، 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد 28 دی 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

خیلی زیبا بود, از استاد باقر بیشتر بذار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد