نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

یا حسین


عضو عضو پیکرم پیوسته گوید یا حسین

تا برات کربلا را کند امضا حسین

 

هم دلم را برده با خود در کنار قتلگاه

هم دو چشمم را کند از اشک و خون دریا حسین

 

با همین پرونده سنگین و این بار گناه

می خرد ما را در این دنیا و آن دنیا حسین

 

از سنین کودکی پوشیده ام رخت سیاه

ریختم اشک و زدم بر سینه گفتم یا حسین

 

غم مخور گر روز محشر گم شدی در بین خلق

هر کجا باشیم ما را می کند پیدا حسین

 

من که از روز ولادت کربلایی بوده ام

دوست دارم وقت مردن هم بمیرم یا حسین

 

کعبه و رکن و مقام و زمزم من کربلاست

از درون خویشتن پرواز کردم تا حسین

 

 

گم شدم توی دیار غربت آقا.................

نظرات 2 + ارسال نظر
paradise 12 شهریور 1390 ساعت 09:35 ق.ظ http://paradise110.mihanblog.com

سلام و درود بر شما.
وبلاگ فوق العاده پرباری ست، واقعا اشعار زیبایی را منتشر می کنید.
اجرتان با حضرت حق.

یا علی (ع)

[ بدون نام ] 12 شهریور 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://emtohan.blogfa.com

سلام علیکم دوست عزیز
حالتون خوبه ان شاءالله؟
بنده مدیر وبلاگ امتحان الهی سابق هستم که با هم به تبادل لینک پرداختیم
مزاحمتون شدم که خدمتتون عرض کنم در این وبلاگ از این پس فعالیتی صورت نمی گیره و به کل انتقالش دادیم به وب سایت گروهمون
از شما دوست عزیز هم دعوت می کنیم که به جمع ما بپیوندین تا به کمک سایر دوستان وبلاگ نویس ارزشی گام محکم و بزرگی در جهت تبیین فرهنگ و ارزش های ناب اسلام برداریم
گروه فرزندان زهرا(س)عمده فعالیت های خود را در زمینه های ولایت فقیه دفاع مقدس اهل بیت علیهم السلام شبهات مهدویت و دفاع مقدس متمرکز کرده
که در این بین به جمع اوری اثار مقدس از سراسر کشور توجه ویژه ای مبذول شده
که با تشکیل گروه هایی در اقصی نقاط کشور در پی تحقق این هدف هستیم
از شما دوست عزیز هم دعوت می کنیم تا اگه علاقه مند به ایم مباحث خصوصا شهدا هستین به گرد همایی ما بپیوندین
التماس دعا
یا علی

www.farzandanezahra.com
sadegh.raiisi@gmail.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد