نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

مناجات با کربلا


هر چی دارم توی دنیا از سر زلف تو حسین

                             ای دل ای دل کربلا قسمتت نشد

                                         منتظر موندی یه عمری آخر هم نوبتت نشد

رو سیاهم پر گناهم ام تو میخری منو

                                  میدونم یه روزی آقا کربلا میبری منو

 کربلا آرزوی من

                   عشق تو آبروی من

                                         عکس شش گوشه شما هر لحضه روبه روی من

عکس گنبد روبه رومه

                        میشکنه بغضی تو گلوم

                                                 بی تو کار دل تمومه

                                                                       من موندم با یه آرزو

                                                                                             دیدن تو آرزومه

رحمی تو کن به نوکرت

                              آقا پای آبرومه

                                             قسم به اشک مادرت

                                                                  کربلا خواب هر شبم

                                                                                       اسمت آهنگ رو لبم

تموم افتخارمه نوکر بی بی زینبم

انتهای خواهش من بمیرم تومحرمت

                            آرزومه باشه قبرم وسط بین الحرمین

                                                              ذکر لبهام وقت مرگم

صل الله علی الحسین

بهشت من حرم ارباب حسین وبس

                                  به اذن توامشبو رها میشم ز قفس

                                                    من جون نمی دم تا حرمو یه بار نبینم

دل نمی کنم ز عشق تو عشق تودینم

                              ای کربوبلا غلام زارتو نگاه کن

                                                             تا یک شب جمعه توی صحن توبشینم

حسین عاشورا ببر کربوبلا

    ای دریای رحمت دریابم حسین اربابم

                                              از جام عشقت سیرابم حسین اربابم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد