نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

بتاب اى مه تو بر کاشانه من

بتاب اى مه تو بر کاشانه من

که تاریک است امشب خانه من

 

بتاب اى مه که بینم روى نیلى

بشویم در دل شب جاى سیلى

 

بتاب اى مه که تا با قلب خسته

دهم من غسل ، پهلوى شکسته

 

بتاب اى مه که شُویم من شبانه

ز اشک دیده ، جاى تازیانه

 

بتاب اى مه که تا کلثوم و زینب

ببیند روى مادر در دل شب

 

بتاب اى مه حسن مادر ندارد

حسین من کسى بر سر ندارد

 

بتاب اى مه گلستانم خزان شد

به زیر خاک ، زهراى جوان شد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی 10 فروردین 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://shamimzohur.blogsky.com

سلام سال نو مبارک
وبلاگ خوب و مفیدی داری
موفق باشی
راستی خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم سر بزنی و نظرتو درباره اون بگی
to hope see you in my blog

بی قرار زهرا(س) 10 فروردین 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://bigararezahra.blogfa.com

آقای دلم ! سید من! مهدی جان!
ما "احسن حال" را شما می دانیم...
سلام خدمت شما بزرگوار. سال نوتون مبارک. ممنون از حضورتون. موفق باشین.
التماس دعا
یازهرا(س)...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد