نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

که من گدایم و هستى تو شاه مهدى جان

مرا به غیر تو نبود پناه مهدى جان

 

که من گدایم و هستى تو شاه مهدى جان

 

در انتظار تو شاها گذشت عمر عزیز

 

نگشت حاصل من غیر آه مهدى جان

 

شها فقیرم و مسکین و بر سر راهت

 

نشسته ام به امید نگاه مهدى جان

 

من عاشقم که به بینم جمال تو آیا

 

بود به سوى جناب تو راه مهدى جان

 

شها محب تو و دشمن عدوى توام

 

به صدق گفته ام هستى گواه مهدى جان

 

بحق حرمت اجداد خودنما نظرى

 

ز مرحمت به من رو سیاه مهدى جان

 

خمیده پشت من از بار معصیت شاها

 

نموده ام همه عمر اشتباه مهدى جان

 

امیدوارم چنانم که لطف تو شوید

 

ز نامه ام اثرات گناه مهدى جان

 

بحق محسن در خون طپیده زهرا

 

طلب نما فرجت از اله مهدى جان

 

اگر کنى سوى طاهائى از وفا نگهى

 

رها شود ز غم از آن نگاه مهدى جان

دیگرعناوین این صفحه :  مهدی (عج)  یامهدی  صاحب الزمان  شعرمهدوی   شعر در رابطه با حضرت مهدی  شعر انتظار  یوسف زهرا گل نرگس امام زمان منتظر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد