نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

گفتی دلت شکسته و پرواز می‌کنی

من کیستم که لطف خود ابراز می‌کنی 

در را نیامده به رویم باز می‌کنی


من چوب قهر کردن خود را نخورده‌ام  

 از بس می‌آوری و مرا ناز می‌کنی


اول تویی همیشه که لبخند می‌زنی 

 اول تویی همیشه که آغاز می‌کنی


من یک گناه کرده‌ی گردن شکسته‌ام

  آیا مرا دوباره سرافراز می‌کنی


بگذار خوب گریه کنم از خجالتتم

 امشب که باز در به رویم باز می‌کنی


گفتم پرم شکسته، به دردت نمی‌خورد

 گفتی دلت شکسته و پرواز می‌کنی


من آدمم، یقین می‌کنم که باز

  با یک حسین در دلم اعجاز می‌کنی

 رحمان نوازنی

نظرات 1 + ارسال نظر
یه تنها 9 آبان 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

فوق العاده زیبا بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد