نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

دانلود گلچینی از جواد مقدم


برای دانلود چند مداحی دلنشین ازجواد مقدم به ادامه مطلب بروید .

شور 

کربلایی جواد مقدم

دیوونه ی کربلاتم

از بچگی مبتلاتم

سینه زن روضه هاتم

 مدیون چشماتم

وقتی شبا بی قرارم 

سرمو رو تربت میذارم

تو رو به یادم میارم 

دلبر و دلدارم

همه ی عشق ما     عطر سینه زنا

قربون پرچم     حرم کربلا ...

پخش و دانلود


شور
جواد مقدم
ذکر جنونم ذکر حسین 
فکر و خیالم فکر حسین 
شب های هئیت دل تو دلم نیست
آخه این دلم تو بین الحرمین ...

پخش و دانلود


شور

 جواد مقدم

کربلای تو دلمو برد 

نینوای تو دلمو برد

نیم نگاهه تو دلمو برد

بارِگاهه تو دلمو برد

 کرب و بلات گشته پایتخت دل

عشقت ارباب وا نموده بخته دل

گردنِ من داری حق آب و گل حسین ...

پخش و دانلود


شور 

جواد مقدم

دلبر ز من یادی کن امشب ،  دلم هوا تو کرده

بزار بگم بی پرده ، دل بیتو پر درده

مگه زیادم بردی ارباب ،  دلم نداره باور

برات می میرم آخر ای غریبه مادر...

پخش و دانلود 


شور 

جواد مقدم

کرب و بلا غروب شده بارون می باره 

کوچه سینه زنیمون خیسه دوباره

کرب و بلا چه سریه بازم جا موندم

 من چه شبایی رو با اشک به صبح رسوندم 

پخش و دانلود


شور 

جواد مقدم

سرخوش و مست از عشق ناب ازلی 

پخش و دانلود


دانلود نوحه مداحی جدید مقدم قدیمی نوحه سبک مقدم سبک همراه شعر نوحه دلنشین گلچین مداحی شور و هروله جوادمقدم 88 جواد مقدم محرم 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 16 آبان 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

admin 19 آبان 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

بسیار عالی بود
اما لینک دانلودش خرابه

لینک ها بررسی شد

سجاد 23 آبان 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

عالیهههههههههههههههههههه

باسلام.به ماهم سربزنید.اگه مایل بودید تبادل لینک کنیم.یاعلی.دوستون داریم

[ بدون نام ] 18 مهر 1393 ساعت 01:34 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد